Všeobecné obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení 1. 1. Tyto VOP jsou platné pro nákup zboží a služeb
nabízených ve fitness NUTREND World, společnosti NUTREND DS, a.s.,
Chválkovice 604, Olomouc 779 00, IČO: 25853902, zapsaný v obchodním
rejstříku vedeným Krajským soudem v Ostravě. Dále vymezují a upřesňují
práva a povinnosti Fitness fitness NUTREND World a jeho zákazníků. Veškeré
takové smluvní vztahy se řídí obecně závaznými právními předpisy České
republiky a těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.
1. 2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami,
Reklamačním řádem a Zásad o ochraně osobních údajů, které jsou uvedeny
na internetové adrese: (http://www.fitness.nutrendworld.cz/) a současně
na recepci Fitness NUTREND World.
2. Prodej zboží a služeb v obchodních prostorech Fitness NUTREND World
2. 1. Aktuální nabídka zboží a služeb Fitness NUTREND World, včetně cen za
dané služby a služby, je k dispozici v prostorech Fitness NUTREND World na
adrese: Fitness NUTREND World, Chválkovice 604, 779 00, Olomouc a současně
na internetové adrese Fitness NUTREND World 2. 2. Fitness NUTREND World
může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich
poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu
účastníků, formu úhrady apod. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník
před zakoupením služby informován. 2. 3. Zákazník má možnost za zboží a
služby platit prostřednictvím zákaznické karty, má-li na zákaznickém účtu
uložen Deposit (jak je specifikován níže), a to alespoň ve výši
odpovídající hodnotě kupovaného zboží nebo služby. Prostřednictvím
zákaznické karty lze využít i další formy úhrady za zboží a služby, a to
hotovost, platební kartu, a benefitní programy (např. Multisport),
podmínky využívání těchto benefitů si stanovuje aktuálně a zveřejňuje v
prostorách Fitness NUTREND World a na webových stránkách. Zákazník je
povinen splnit podmínky stanovené Fitness NUTREND World pro čerpání
benefitů (např. zřízení zákaznického účtu, vklad na deposit pro úhradu
případných storno poplatků) v opačném případě není nákup zboží nebo služeb
prostřednictvím benefitů umožněn.
2. 4. Zboží a služby lze Zákazníkovi prodat také bez použití zákaznické
karty, resp. zřízení Zákaznického účtu, tedy na tzv. anonymní účet, v
takovém případě jsou služby poskytovány v základní ceně a je možné
využít pouze ty způsoby úhrady, které si určuje Fitness NUTREND World.
3. Zákaznický účet, depozit, členství, permanentka 3. 1. Zákazník si
zřizuje ve Fitness NUTREND World zákaznický účet. Zákaznický účet bude
Zákazníkovi zřízen po vyplnění registračního formuláře, a to s ohledem na
povinná pole. Zákaznický účet – registraci lze také zřídit online
potvrzením aktivačního e-mailu. Po založení účtu si může Zákazník na
zákaznický účet vložit peněžitou částku (dále jen „Deposit“). 3. 2. Vklad
na Deposit se provádí úhradou v hotovosti, platební kartou na pokladně
centra nebo prostřednictvím platební brány. Vklad na Deposit není možné
učinit prostřednictvím benefitních poukazů. Deposit lze využít k úhradě
veškerého zboží a služeb nabízených ve Fitness NUTREND World. Zákazník má
přístup ke stavu svého zákaznického účtu. O aktuální výši Depositu na
zákaznickém účtu se může Zákazník informovat také na recepci fitness, a to
po předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu.
Fitness NUTREND World zasílá automaticky na e-mail Zákazníka výpis o stavu
Depositu a dále s předstihem 7 dnů informační e-mail o konci platnosti
Depositu. 3. 3. Vložený deposit je Zákazník povinen vyčerpat nejpozději do
12 měsíců, počítáno od okamžiku vložení příslušného Depositu. Po uplynutí
doby dle předchozí věty skončí platnost vloženého Depositu. Platnost
depositu je možno prodloužit vložením další finanční částky. Zakoupený
Deposit není možné směnit zpět na peněžní prostředky a jakkoli vracet, to
platí také v případě zrušení zákaznického účtu. Ve výjimečných případech
na základě písemné žádosti klienta na e-mail fitness@nutrendworld.cz s
odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může být Deposit zákazníkovi
vrácen, výhradně pouze v hotovosti ve stanoveném termínu současně s
vrácením čipové karty a vymazání klientského účtu. 3. 4. Fitness NUTREND
World dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu
členství, tedy časové permanentky, která umožňuje Zákazníkovi využívání
služeb Fitness NUTREND World po určitou časovou hranici za konkrétně
vytvořených podmínek (např. roční, půlroční, čtvrtletní a měsíční
permanentka do fitness apod.). Fitness NUTREND World může u jednotlivých
služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s
ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. Dále
Fitness NUTREND World může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O
těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a
srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého
zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost členství nebo se může
Zákazník informovat také na recepci fitness, a to po předložení příslušné
zákaznické karty vztahující se k danému účtu. Fitness NUTREND World zasílá
automaticky na e-mail Zákazníka s předstihem 7 dnů informační e-mail o
konci platnosti členství. 3. 5. Fitness NUTREND World dále umožňuje
Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu permanentky. Fitness
NUTREND World může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro
jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu
účastníků, formu úhrady apod. Dále Fitness NUTREND World může vyloučit
některé z forem úhrady za služby. O těchto dalších podmínkách bude
Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem
informován. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu, kde si
lze ověřit platnost permanentky nebo se může Zákazník informovat také na
recepci fitness, a to po předložení příslušné zákaznické karty vztahující
se k danému účtu. Fitness NUTREND World zasílá automaticky na e-mail
Zákazníka s předstihem 7 dnů informační e-mail o konci platnosti
permanentky. 3. 6. Zakoupenou permanentku je Zákazník povinen vyčerpat do
stanoveného data platnosti, které je Zákazníkovi sděleno při nákupu
permanentky. Po uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost
permanentky. Platnost permanentky není možné prodloužit. Ve výjimečných
případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail
fitness@nutrendworld.cz s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může být
platnost permanentky prodloužena.
3. 7. Zákazník má možnost vstupovat na svůj zákaznický účet přes webové
rozhraní na adrese fitness.nutrendworld.cz a prostřednictvím mobilní
aplikace. Po přihlášení, které se uskuteční zadáním platného
uživatelského jména a hesla, má Zákazník možnost rezervovat, a případně
i hradit si jednotlivé služby, členství nebo permanentku. Dále je možné
v zákaznickém účtu přes webové rozhraní administrovat zadané kontaktní
údaje. Jestliže bude mít Zákazník jakékoli problémy s přihlášením na
svůj zákaznický účet či s rezervací, informuje o této skutečnosti
bezodkladně recepci Fitness NUTREND World.
4. Zákaznický identifikátor 4. 1. Po zřízení zákaznického účtu bude
Zákazníkovi předána zákaznická karta, která slouží jako identifikátor k
zákaznickému účtu. Zákaznická karta může být přiřazena pouze k
pojmenovanému účtu, se kterým může disponovat výlučně osoba uvedená jako
majitel.
4. 2. V případě ztráty/odcizení zákaznické karty je Zákazník povinen co
nejdříve kontaktovat recepci Fitness NUTREND World, aby tuto kartu
zablokovala. Fitness NUTREND World neodpovídá za případné škody, které
Zákazníkovi z důvodu ztráty/odcizení zákaznické karty vzniknou.
5. Nákup služeb prostřednictvím přímé úhrady od zaměstnavatele
Fitness NUTREND World umožňuje zákazníkům nákup služeb také přímou
úhradou za služby, poskytovanou zaměstnavatelem, na základě vystavené
faktury. Konkrétní podmínky pro využití služeb stanoví Fitness NUTREND
World. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby
jasným a srozumitelným způsobem informován. Takto uhrazené prostředky je
možné vložit na účet Zákazníka.
6. Podmínky čerpání služeb
Zákazníkovi je umožněn nákup více služeb najednou (permanentky, osobní
tréninky, depozit) Zákazník je povinen vyčerpat dané služby do 12 měsíců
od jejího nákupu. Po uplynutí této doby, není možné službu již čerpat či
prodloužit její platnost. Ve výjimečných případech na základě písemné
žádosti klienta na e-mail fitness@nutrendworld.cz s odůvodněním a
prokázáním vážného důvodu, může být prodloužená platnost služby. Žádost
nebude akceptována po skončení 12 ti měsíční doby nákupu.
7. Rezervace 7. 1. Zákazník si musí rezervovat skupinové lekce a EMS
cvičení Fitness NUTREND World předem on-line (dále jen „Rezervace“).
Zákazník Fitness NUTREND World musí mít zřízen zákaznický účet, na kterém
je složen Deposit ve výši odpovídající ceně jednotlivé aktivity nebo
provede přímou on-line platbu. 7. 2. Rezervaci je možné učinit přes webové
rozhraní po přihlášení do zákaznického účtu nebo přes mobilní aplikaci
Fitness NUTREND World. 7. 3. Po provedení rezervace bude Zákazníkovi
blokován deposit ve výši odpovídající ceně sportovní aktivity, s čímž
Zákazník provedením rezervace souhlasí. Na tuto skutečnost bude Zákazník
současně upozorněn před provedením rezervace. 7. 4. Rezervace se vztahují
na skupinové lekce, sálové lekce a EMS cvičení.
7. 5. Rezervace se považuje za závaznou objednávku dané služby.
8. Zrušení rezervace 8. 1. Fitness NUTREND World stanoví storno poplatky
pro jednotlivé služby individuálně. Rezervace musí být zrušena online přes
klientský účet. 8. 2. Pokud Zákazník zruší svou rezervaci více než 5 hodin
před zahájením aktivity, není mu účtován žádný storno poplatek. Storno
poplatek 5 – 1 hodin do začátku lekce je 100 % z celkové částky.
8. 3. V případě chybné rezervace a jejího storna v časech, kdy je
účtován storno poplatek, může Zákazník podat písemnou žádost na e-mail
fitness@nutrendworld.cz o neúčtování storno poplatku za podmínky, že v
daný den Zákazník absolvoval a řádně uhradil službu, která je předmětem
storno poplatku, a to v jiném čase. Sportcentrum posuzuje oprávněnost
žádosti Zákazníka.
9. Prodej zboží a služeb přes internet 9. 1. Veškeré objednávky podané
prostřednictvím internetového obchodu Fitness NUTREND World jsou
považovány za závazné. Podáním objednávky Zákazník stvrzuje, že se
seznámil s Reklamačním řádem a těmito Obchodními podmínkami, a že s obojím
souhlasí. 9. 2. Objednávka je závazným návrhem kupní smlouvy či smlouvy na
dodání služby (dále jen „Smlouva“). Smlouva vzniká přijetím objednávky.
Přijetím objednávky se rozumí zaslání „Potvrzení přijetí k dalšímu
zpracování“, které je zasíláno Fitness NUTREND World automaticky na e-mail
Zákazníka a zároveň je uloženo v databázi Fitness NUTREND World. 9. 3.
Smlouva je uzavřena v českém jazyce. 9. 4. Podmínkou platnosti
elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a
náležitostí, uvedených v příslušném formuláři, který se automaticky
zobrazí na internetové stránce související s koupí konkrétního zboží či s
dodávkou konkrétní služby podle výběru Zákazníka. Místem dodání zboží je
adresa Fitness NUTREND World. Vlastnické právo ke zboží přechází na
Zákazníka jeho převzetím od Fitness NUTREND World po zaplacení kupní ceny
včetně daně z přidané hodnoty. 9. 5. Před zasláním objednávky Fitness
NUTREND World je Zákazníkovi umožněno zkontrolovat a změnit údaje, které
do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost zjišťovat a opravovat
chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle Zákazník
společnosti kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“.
9. 6. Smlouvy jsou po svém uzavření Fitness NUTREND World archivovány v
elektronické formě a jsou přístupné pouze tomuto Fitness NUTREND World.
Způsob dodání zboží Zakoupené zboží si může Zákazník vyzvednout osobně
na recepci Fitness NUTREND World. V případě, že si objednané zboží
Zákazník nepřevezme do šesti dnů od jeho zakoupení, pokud bude zboží
připraveno ve Fitness NUTREND World k odběru, má Fitness NUTREND World
právo odstoupit od Smlouvy.
10. Platební podmínky
V internetovém obchodu (e-shopu) Fitness NUTREND World existují
následující volby způsobu platby za kupované zboží nebo služby: Platební
kartou.
11. Odstoupení od smlouvy 11. 1. Zákazník, který je spotřebitelem, je
oprávněn od Smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne
převzetí objednaného zboží. V případě, kdy je předmětem Smlouvy několik
druhů zboží nebo dodání několika částí, běží lhůta dle předchozí věty ode
dne převzetí poslední dodávky zboží. 11. 2. Pro účely uplatnění práva na
odstoupení od Smlouvy je třeba, aby Zákazník o svém odstoupení od smlouvy
Fitness NUTREND World informoval, a to formou dopisu zaslaného
prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na kontaktní adresu
Fitness NUTREND World, nebo e-mailovou adresu: fitness@nutrendworld.cz
nebo jiným vhodným způsobem (osobně na recepci Fitness NUTREND World).
Odstoupení od smlouvy je možné učinit i v poslední den čtrnáctidenní lhůty
pro odstoupení od smlouvy. 11. 3. Pokud Zákazník odstoupí od Smlouvy,
vrátí mu Fitness NUTREND World bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14
dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno oznámení o odstoupení od smlouvy, částku
zaplacené kupní ceny za zboží, vč. DPH. Pro vrácení platby Fitness NUTREND
World použije stejný platební prostředek, který použil Zákazník pro
provedení počáteční transakce, pokud Zákazník v odstoupení od smlouvy
neuvede jinak. Pro vrácení platby, kterou Zákazník provedl prostřednictvím
platební karty, se použije platební prostředek, který Zákazník uvedl v
odstoupení od smlouvy. V žádném případě tím Zákazníkovi nevzniknou další
náklady. 11. 4. Platbu Fitness NUTREND World Zákazníkovi vrátí po obdržení
vráceného zboží nebo prokáže-li Zákazník, že zboží odeslal zpět, podle
toho, co nastane dříve. 11. 5. V případě odstoupení od smlouvy Zákazník
vrátí Fitness NUTREND World zboží úplné, s kompletní dokumentací,
nepoškozené, čisté, bez známek opotřebování, pokud možno včetně
originálního obalu a ve stavu, v jakém zboží převzal. Zákazník bere na
vědomí, že pokud zboží vrácené Fitness NUTREND World bude nekompletní
anebo bude ušpiněno, poškozeno, opotřebováno, částečně spotřebováno či
jinak znehodnoceno, vzniká tím Zákazníkovi odpovědnost za snížení hodnoty
vráceného zboží. Fitness NUTREND World má v tomto případě nárok na
započtení škody vzniklé na zboží oproti hodnotě finanční částky, která má
být Zákazníkovi z titulu odstoupení od smlouvy vrácena. 11. 6. Zákazník
nese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Tyto náklady nese Zákazník
rovněž v případě, jestliže zboží nemůže být vráceno pro svou povahu
obvyklou poštovní cestou. 11. 7. Zákazník bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy, zašle
zboží zpět na kontaktní adresu Fitness NUTREND World nebo předá osobně na
recepci centra.
11. 8. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud Zákazník odešle Fitness
NUTREND World zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
12. Reklamace 12. 1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s
Reklamačním řádem internetového obchodu (e-shopu) Fitness NUTREND World a
právním řádem platným v ČR.
12. 2. Reklamační řád internetového obchodu (e-shopu) Fitness NUTREND
World je nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek.
13. Ostatní ustanovení 13. 1. Fitness NUTREND World si neúčtuje žádný
poplatek za použití prostředků komunikace na dálku. 13. 2. Ceny uváděné u
jednotlivých druhů zboží/služeb jsou platné k okamžiku odeslání objednávky
Zákazníkem Fitness NUTREND World. 13. 3. Fitness NUTREND World má právo na
odstoupení od smlouvy v případě vyprodání či nedostupnosti objednaného
zboží. V případě, že předmětné zboží již Zákazník uhradil, bude mu kupní
cena vč. DPH vrácena převodem na účet, ze kterého bylo zboží uhrazeno.
13. 4. Odesláním elektronické objednávky Zákazník bez výhrad akceptuje
veškerá ustanovení Obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání
objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného
zboží (včetně DPH, přepravného či poštovného), uvedenou v katalogu
internetového obchodu (e-shopu) Sportcentra.
14. Závěrečná ustanovení Tyto Obchodní podmínky Fitness NUTREND World jsou
účinné od 1. 10. 2023 a jsou k dispozici na recepci Fitness NUTREND World
a na internetových stránkách Fitness NUTREND World.
Informace o zpracování osobních údajů
V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne
27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním
osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice
95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále též „nařízení
GDPR") jsou Vám, jakožto subjektům údajů, tímto poskytovány níže uvedené
informace. Dovolujeme si Vás tímto požádat, abyste se seznámili s
obsahem těchto Informací o zpracování osobních údajů („Informace"). Vaše
případné dotazy jsme připraveni zodpovědět na kontaktním e-mailu:
fitness@nutrendworld.cz
1.Obecné informace
Společnost NUTREND D.S., a.s. IČO: 25853902 , se sídlem Chválkovice 604,
779 00 Olomouc, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v
Ostravě, oddíl B, vložka 2307 („Správce“). Společnost NUTREND D.S., a.s.
nemá pověřence pro ochranu osobních údajů. Veškeré dotazy a problematika
je řešena přes e-mail: gdpr@nutrend.cz.
2.Jaké údaje se zpracovávají 2. 1. Na základě rezervačního, registračního
procesu získává Správce od Subjektů údajů jeho identifikační a kontaktní
údaje, a to jméno, příjmení, datum narození, adresu, e-mailová adresu a
telefonní číslo. Pokud se jedná o podnikající fyzickou osobu nebo firmu
(organizaci), která rezervaci provedla nebo ji taktéž uhradila, zpracovává
se sídlo, IČO a DIČ. 2. 2. Společnost NUTREND D.S., a.s., jakožto správce
osobních údajů, nakládá s Vašimi osobními údaji v souladu s platnou právní
úpravou a vždy tak, aby v maximální možné míře byla zajištěna bezpečnost
Vašich dat. Správce NUTREND D.S., a. s., dodržuje zásady zpracování
osobních údajů stanovené platnou právní úpravou a plně respektuje nejvyšší
standardy ochrany osobních údajů. 2. 3. Identifikační údaje nezbytné pro
plnění smluvního vztahu mezi Správcem a Subjektem údajů v rámci
poskytovaných služeb. Na základě oprávněného zájmu Správce se zpracovávají
osobní údaje Subjektu údajů (jméno, příjmení, e-mailová adresa) za účelem
přímého marketingu, jehož cílem je pravidelné informování o novinkách,
slevách, probíhajících či chystaných akcí atd. 2. 4. Pro optimalizaci a
zlepšení marketingových nástrojů ve prospěch přínosnosti informací směrem
k Subjektu údajů, využívá Správce soubory „cookies“. Jedná se o krátký
textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Tyto
soubory slouží především pro marketingové účely, Subjekt údajů je má plně
pod svou kontrolou. Nelze podle nich identifikovat konkrétní osobu, ale
pouze zařízení, neboť tyto soubory neukládají žádné osobní údaje kromě IP
adresy. 2. 5. Osobní údaje, u nichž vyplývá Správci povinnost jejich
zpracování na základě právních předpisů (např. splnění účetních a daňových
povinností), jsou zpracovávány právě po dobu, kterou tyto právní předpisy
určují, nejdéle však 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém byl
daňový doklad vystaven. Pro účely přímého marketingu, v jehož rámci je
Subjekt údajů pravidelně informován o novinkách a akcích Správce, se
zpracovává jméno, příjmení a e-mailová adresa, a to do okamžiku, než
Subjekt údajů vyjádří svůj nesouhlas s tímto zpracováním. V souvislosti s
případnou reklamací zpracovává Správce osobní údaje Subjektu údajů taktéž
pro účely ochrany svých práv a zájmů pro případ vzniku možného sporu z
reklamace. Údaje jsou tudíž zpracovávány do doby dle platných právních
předpisů, nejdéle 5 let od ukončení případné reklamace. 2. 6. Osobní údaje
Subjektu údajů nepředává Správce žádným třetím osobám. Výjimkou jsou
orgány státní moci, kterým jsou tyto údaje předávány pro splnění právních
povinností. Veškeré osoby, které mají přístup k osobním údajům Subjektu
údajů, jsou vázány mlčenlivostí a loajalitou. Zpracování je prováděno
pověřenými zaměstnanci Správce, případně zpracovatelem. Tím je v případě
Správce společnost NUTREND D.S., a.s., Chválkovice 604, 779 00 Olomouc,
který zajišťuje Správci marketingové služby. I tato společnost je přísně
vázána dodržovat ochranu všech osobních údajů. 2. 7. Správce zpracovává
údaje se souhlasem Subjektu údajů s výjimkou zákonem stanovených případů,
kdy zpracování osobních údajů nevyžaduje souhlas subjektu údajů. Subjekt
údajů může udělit souhlas pro jeden nebo více konkrétních účelů a souhlas
se zpracováním osobních údajů může subjekt kdykoliv odvolat. 2. 8.
Prohlášení o zpracování osobních údajů je k dispozici v sekci „Ochrana
osobních údajů“ na adrese
https://nutrendworld.cz/ochrana-osobnich-udaju-2. Reklamační řád
Fitness NUTREND World a.s., provozovatel Richard Zedník, se sídlem
Chválkovice 604, 779 00 Olomouc, IČ 60793678, e-mail:
fitness@nutrendworld.cz, tel.: 583 842 502, vydává s účinností od 1. 10.
2023 tento reklamační řád pro účely prodeje zboží (dále jen „Reklamační
řád“):
1.Předmět
1. 1. Tento reklamační řád upravuje v souladu s platnými právními
předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), a zákonem č. 634/1992
Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon
o ochraně spotřebitele“), rozsah, podmínky a způsob uplatňování práv
zákazníka z vadného plnění vyplývajícího z odpovědnosti Fitness NUTREND
World poskytnuté jednotlivé služby nebo prodaného zboží a jejich
vyřizování (dále také jen „reklamace“). Reklamační řád je k dispozici také
na webových stránkách NUTREND World – www.nutrendworld.cz.
1. 2. Zákazník (dále také jako „kupující“) je povinen seznámit se s
tímto Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním
zboží či služby.
2. Reklamace 2. 1. Prodávající odpovídá za vady zboží nebo služeb, které
se projeví v zákonné záruční době, která počíná běžet ode dne převzetí
zboží či poskytnutí služby (dále též jen jako „záruční doba“, „záruka“
nebo „doba odpovědnosti za vady“). 2. 2. Dojde-li ke zrušení sportovní
akce, na které si zákazník již zakoupil vstupenku, bude Zákazníkovi
vráceno vstupné na základě zákazníkem uplatněné řádné reklamace. 2. 3.
Podmínkou platnosti záruky je, aby kupující v době jejího trvání a bez
odkladu po zjištění vady zahájil reklamační řízení a vytkl vadu, kterou na
zboží/službě shledal. 2. 4. Kupující je povinen pro účinné zahájení
reklamačního řízení předložit doklad o koupi zboží/služby nebo jiným
způsobem prokázat vznik smluvního vztahu. 2. 5. Místem uplatnění reklamace
je Fitness NUTREND World, přičemž reklamaci je možné uplatnit osobně na
recepci Fitness NUTREND World nebo poštou či emailem. 2. 6. Záruka se
nevztahuje na vady, na které byla poskytnuta sleva. 2. 7. Tímto
Reklamačním řádem nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke koupi věci
váží. Práva z vadného plnění je nutno uplatnit v souladu s příslušnými
právními předpisy. 2. 8. Uplatní-li kupující reklamaci a vytkne tak
prodávajícímu vady na zboží/službě, sepíše o tom prodávající zápis, který
obsahuje datum zahájení reklamačního řízení, specifikaci zboží/služby,
označení vadné vlastnosti, způsob vyřízení reklamace požadovaný kupujícím,
termín vyřízení reklamace. 2. 9. Kupující má právo na řádné odstranění
uznané reklamované vady. V případě uznané reklamace se do záruční doby
nepočítá doba uplynulá ode dne uplatnění práva z vadného plnění až do dne,
kdy kupující po skončení opravy byl povinen výrobek převzít. 2. 10.
Reklamační řízení musí být ukončeno do 30 dnů ode dne jeho zahájení, a to
včetně odstranění vady, jejíž reklamace byla uznána, pokud se prodávající
s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Reklamační řízení musí být ukončeno
vydáním rozhodnutí o reklamaci, ve kterém bude datum a způsob vyřízení
reklamace, potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně
písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. 2. 11. Na dárky a bonusy, které
jsou poskytovány zdarma, nelze uplatnit reklamaci. Mgr. Antonín Hrudník
ředitel NUTREND World fitness Provozní řád 1. Každý návštěvník fitness
centra je povinen seznámit se s tímto provozním řádem a jednat a chovat se
v souladu s ním. Uhrazením vstupného dle platného ceníku s ním vyjadřuje
plný souhlas. 2.Návštěvník je oprávněn užívat jednotlivá zařízení a náčiní
fitness centra nebo čerpat jeho služby na základě uhrazeného vstupného
podle druhu čerpané služby dle stanoveného ceníku. Zakazuje se vstup do
prostoru centra bez řádně zaplaceného vstupného. 3.Fitness centrum je
určeno ke sportovnímu využití. 4.Fitness centrum je v provozu dle
otevírací doby. 5.Každý návštěvník je plně zodpovědný za svůj zdravotní
stav. Doporučujeme se před návštěvou našeho centra nechat vyšetřit
ošetřujícím lékařem (celkové vyšetření, činnost srdce atd.). Za zdravotní
stav cvičenců nenese fitness centrum žádnou zodpovědnost. 6.V případě
jakéhokoli zranění je každý povinen toto oznámit obsluze fitness centra.
7.Ke cvičení používá každý návštěvník čisté, pohodlné sportovní oblečení a
vždy pevnou sportovní obuv! V případě, že tak neučiní, může být obsluhou z
posilovny vykázán. Každý cvičenec musí mít ručník. V případě, že ho nemá,
může si ručník zapůjčit u obsluhy. 8.Cvičenec je povinen při cvičení
používat ručník z hygienických důvodů a ochrany koženky na strojích před
působením potu. Po ukončení cvičeních provede případně ještě očištění
koženky. 9.Pokládat činky a závaží na čalounění je zakázáno. 10.Při
cvičení užívejte vždy hmotnosti odpovídající vaší výkonové hranici. Při
cvičení na hranici výkonnostního maxima je cvičenec povinný si zajistit
dopomoc dalšího cvičence nebo obsluhy fitness centra. 11.Každý klient je
povinen používat sportovní obuv (nikoli bos). 12.Při cvičení s nakládacími
činkami je cvičenec povinen používat uzávěry os. Po ukončení cviku, je
cvičenec povinen uvést nářadí do původního stavu. Všechny činky, kotouče,
podložky, osy a uzávěry mají své místo. 13.K převlékání a odložení
oblečení slouží výhradně šatna. Odkládání oblečení a jiných věcí jako
batohů, tašek, mobilních telefonů je mimo prostor šatny a recepce na
vlastní riziko. Provozovatel za tyto věci neodpovídá. 14.Ve fitness centru
je zakázáno nošení sportovních tašek a batohů do prostoru posilovny.
15.Cenné věci (šperky, hodinky, peníze atd.) je povinen návštěvník
uschovat v trezoru obsluhy. Za cennosti jinak uložené oproti Provoznímu
řádu nese plnou zodpovědnost návštěvník. 16.V případě zjištění jakéhokoli
poškození přístroje (činek, strojů), nebo cvičebních pomůcek je každého
povinností uvedenou skutečnost oznámit obsluze fitness centra. 17.Přísný
zákaz přemisťování posilovacích a cardio strojů! 18.V případě nevhodného
chování v prostorách fitness centra nebo vůči personálu, má provozovatel
právo takového jedince z fitness centra vykázat, bez náhrady na vrácení
vstupného, v krajních případech již dále neumožnit vstup do objektu
fitness centra. 19.V prostorách fitness centra platí přísný zákaz kouření
a používání otevřeného ohně. Osobám pod vlivem alkoholu nebo jiných
omamných látek je vstup do prostor fitness centra zakázán. 20.Do fitness
centra platí zákaz vstupu se zvířaty. 21.Ve výjimečných případech a po
předchozím souhlasu personálu fitness centra, mohou děti vstoupit do
prostor fitness centra, a to pouze v doprovodu rodičů, kteří výslovně
nesou PLNOU odpovědnost za případné škody na zdraví svého dítěte i majetku
provozovatele způsobené pohybem dítěte. 22.Pro malé děti je prostředí
posilovny nebezpečné, a tudíž absolutně nevhodné! Přivede-li však
návštěvník posilovny takto malé dítě, je povinen zamezit dítěti, aby se
volně pohybovalo v prostoru posilovny, vylézalo nebo manipulovalo s
posilovacím strojem nebo hlukem či křikem rušilo ostatní návštěvníky
fitness centra. Je přísně zakázáno dítě pokládat na podložku v prostoru
fitness centra. U velmi malých dětí (batolata), musí být dítě po celou
dobu umístěno v nosítku (např. vajíčko). V případě porušení pravidel bude
klient z prostoru fitness centra vykázán. 23.Pro děti a necvičící je vstup
do prostoru fitness centra v 1.patře (posilovací část) přísně zakázán.
24.Cvičenec musí dosáhnout věku minimálně 15 - ti let. Je-li mladší, je mu
vstup do posilovny povolen pouze v doprovodu osoby starší 18 let (rodiče,
sourozenci) nebo trenéra. Tato osoba potom přebírá plně zodpovědnost za
bezpečí nezletilého cvičence, je povinna se mu neustále věnovat a nenechat
jej bez dozoru. 25.V prostorách fitness centra a celého NUTREND World je
přísný zákaz užívání a prodej anabolických látek! 26.V posilovně je
zakázáno používat práškové nebo tekuté magnesium. 27.Platí zákaz konzumace
jídel v prostoru vyhrazeném pro cvičení. Pití odkládejte pouze na
vyhrazená místa na baru. 28.Návštěvník přítomný ve fitness centru neruší
ostatní při cvičení, je slušný a ohleduplný vůči všem ostatním přítomným.
29.Pro potřeby první pomoci je v prostoru recepce lékárnička vybavena dle
platných předpisů v souladu s poskytovanými službami. 30.Cvičenci jsou
odpovědní za dodržování pořádku v celém prostoru fitness centra, za
ochranu majetku a za škody vzniklé porušením provozního řádu. Veškeré
zjištěné závady a havárie jsou povinni neprodleně hlásit obsluze fitness
centra. 31.Při zakoupení časové permanentky (měsíční, čtvrtletní, půlroční
a roční) lze čerpat pouze jeden vstup denně. Ve výjimečných případech a po
předchozím souhlasu manažera fitness lze povolit více vstupů za den.
32.Cvičenci jsou povinni se před opuštěním prostor fitness centra řádně
odhlásit, vrátit čipy a ručníky. 33.V případě zájmu klienta o skupinovou
lekci či EMS cvičení je nutné, aby si předem zarezervovali vybranou
činnost. Rezervace na lekce jsou možné pouze on-line přes rezervačního
systém. Rezervaci lze zrušit nejpozději 5 hodin před začátkem lekce či
cvičení. 34.Prostor recepce, vstupu a fitness centra je monitorován
kamerami z důvodu ochrany hmotného majetku, bezpečnosti klientů a prevence
kriminality. K záznamům má přístup pouze provozovatel. 35.Nejste-li si
jisti nakládáním s nářadím nebo stroji, požádejte o pomoc obsluhu. 36.V
prostorách fitness centra je zakázáno využívat vlastní trenéry a je
zakázáno si vodit vlastní klienty do prostor posilovny jako trenér.
37.Prostor posilovny je třeba opustit 10 minut před koncem provozní doby,
prostory šaten pak nejpozději 5 minut po zavírací době. 38.Klient
nedodržující provozní řád může být z fitness centra vykázán. V opakovaných
případech bude s klientem ukončeno členství a zakázán vstup. Natáčení
a fotografování v prostorách NUTREND World fitness Pořizování
fotografií a videozáznamů pro komerční účely nebo propagace produktů
jiných značek je ve fitness centru zakázaná. Povolení může udělit pouze
provozovatel na základě písemné žádosti, s uvedením podrobností (datum,
časový rozsah, pro jaké účely, atd.). Výjimku uděluje provozovatel
výhradně písemně. Mgr. Antonín Hrudník ředitel NUTREND World fitness