Všeobecné obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
1. 1. Tyto VOP jsou platné pro nákup zboží a služeb nabízených ve
fitness NUTREND World, společnosti NUTREND DS, a.s., Chválkovice 604,
Olomouc 779 00, IČO: 25853902, zapsaný v obchodním rejstříku vedeným
Krajským soudem v Ostravě. Dále vymezují a upřesňují práva a povinnosti
Fitness fitness NUTREND World a jeho zákazníků. Veškeré takové smluvní
vztahy se řídí obecně závaznými právními předpisy České republiky a
těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.
1. 2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami,
Reklamačním řádem a Zásad o ochraně osobních údajů, které jsou uvedeny
na internetové adrese: (http://www.fitness.nutrendworld.cz/) a současně
na recepci Fitness NUTREND World.
2. Prodej zboží a služeb v obchodních prostorech Fitness NUTREND World
2. 1. Aktuální nabídka zboží a služeb Fitness NUTREND World, včetně cen
za dané služby a služby, je k dispozici v prostorech Fitness NUTREND
World na adrese: Fitness NUTREND World, Chválkovice 604, 779 00, Olomouc
a současně na internetové adrese Fitness NUTREND World
2. 2. Fitness NUTREND World může u jednotlivých služeb stanovit
konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na
kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. O těchto dalších
podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby informován.
2. 3. Zákazník má možnost za zboží a služby platit prostřednictvím
zákaznické karty, má-li na zákaznickém účtu uložen Deposit (jak je
specifikován níže), a to alespoň ve výši odpovídající hodnotě kupovaného
zboží nebo služby. Prostřednictvím zákaznické karty lze využít i další
formy úhrady za zboží a služby, a to hotovost, platební kartu, a
benefitní programy (např. Multisport), podmínky využívání těchto
benefitů si stanovuje aktuálně a zveřejňuje v prostorách Fitness NUTREND
World a na webových stránkách. Zákazník je povinen splnit podmínky
stanovené Fitness NUTREND World pro čerpání benefitů (např. zřízení
zákaznického účtu, vklad na deposit pro úhradu případných storno
poplatků) v opačném případě není nákup zboží nebo služeb prostřednictvím
benefitů umožněn.
2. 4. Zboží a služby lze Zákazníkovi prodat také bez použití zákaznické
karty, resp. zřízení Zákaznického účtu, tedy na tzv. anonymní účet, v
takovém případě jsou služby poskytovány v základní ceně a je možné
využít pouze ty způsoby úhrady, které si určuje Fitness NUTREND World.
3. Zákaznický účet, depozit, členství, permanentka
3. 1. Zákazník si zřizuje ve Fitness NUTREND World zákaznický účet.
Zákaznický účet bude Zákazníkovi zřízen po vyplnění registračního
formuláře, a to s ohledem na povinná pole. Zákaznický účet – registraci
lze také zřídit online potvrzením aktivačního e-mailu. Po založení účtu
si může Zákazník na zákaznický účet vložit peněžitou částku (dále jen
„Deposit“).
3. 2. Vklad na Deposit se provádí úhradou v hotovosti, platební kartou
na pokladně centra nebo prostřednictvím platební brány. Vklad na Deposit
není možné učinit prostřednictvím benefitních poukazů. Deposit lze
využít k úhradě veškerého zboží a služeb nabízených ve Fitness NUTREND
World. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu. O aktuální
výši Depositu na zákaznickém účtu se může Zákazník informovat také na
recepci fitness, a to po předložení příslušné zákaznické karty
vztahující se k danému účtu. Fitness NUTREND World zasílá automaticky na
e-mail Zákazníka výpis o stavu Depositu a dále s předstihem 7 dnů
informační e-mail o konci platnosti Depositu.
3. 3. Vložený deposit je Zákazník povinen vyčerpat nejpozději do 12
měsíců, počítáno od okamžiku vložení příslušného Depositu. Po uplynutí
doby dle předchozí věty skončí platnost vloženého Depositu. Platnost
depositu je možno prodloužit vložením další finanční částky. Zakoupený
Deposit není možné směnit zpět na peněžní prostředky a jakkoli vracet,
to platí také v případě zrušení zákaznického účtu. Ve výjimečných
případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail
fitness@nutrendworld.cz s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může
být Deposit zákazníkovi vrácen, výhradně pouze v hotovosti ve stanoveném
termínu současně s vrácením čipové karty a vymazání klientského účtu.
3. 4. Fitness NUTREND World dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj
zákaznický účet k nákupu členství, tedy časové permanentky, která
umožňuje Zákazníkovi využívání služeb Fitness NUTREND World po určitou
časovou hranici za konkrétně vytvořených podmínek (např. roční,
půlroční, čtvrtletní a měsíční permanentka do fitness apod.). Fitness
NUTREND World může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro
jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu
účastníků, formu úhrady apod. Dále Fitness NUTREND World může vyloučit
některé z forem úhrady za služby. O těchto dalších podmínkách bude
Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem
informován. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu, kde si
lze ověřit platnost členství nebo se může Zákazník informovat také na
recepci fitness, a to po předložení příslušné zákaznické karty
vztahující se k danému účtu. Fitness NUTREND World zasílá automaticky na
e-mail Zákazníka s předstihem 7 dnů informační e-mail o konci platnosti
členství.
3. 5. Fitness NUTREND World dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj
zákaznický účet k nákupu permanentky. Fitness NUTREND World může u
jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování,
a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu
úhrady apod. Dále Fitness NUTREND World může vyloučit některé z forem
úhrady za služby. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před
zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován. Zákazník
má přístup ke stavu svého zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost
permanentky nebo se může Zákazník informovat také na recepci fitness, a
to po předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu.
Fitness NUTREND World zasílá automaticky na e-mail Zákazníka s
předstihem 7 dnů informační e-mail o konci platnosti permanentky.
3. 6. Zakoupenou permanentku je Zákazník povinen vyčerpat do stanoveného
data platnosti, které je Zákazníkovi sděleno při nákupu permanentky. Po
uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost permanentky. Platnost
permanentky není možné prodloužit. Ve výjimečných případech na základě
písemné žádosti klienta na e-mail fitness@nutrendworld.cz s odůvodněním
a prokázáním vážného důvodu může být platnost permanentky prodloužena.
3. 7. Zákazník má možnost vstupovat na svůj zákaznický účet přes webové
rozhraní na adrese fitness.nutrendworld.cz a prostřednictvím mobilní
aplikace. Po přihlášení, které se uskuteční zadáním platného
uživatelského jména a hesla, má Zákazník možnost rezervovat, a případně
i hradit si jednotlivé služby, členství nebo permanentku. Dále je možné
v zákaznickém účtu přes webové rozhraní administrovat zadané kontaktní
údaje. Jestliže bude mít Zákazník jakékoli problémy s přihlášením na
svůj zákaznický účet či s rezervací, informuje o této skutečnosti
bezodkladně recepci Fitness NUTREND World.
4. Zákaznický identifikátor
4. 1. Po zřízení zákaznického účtu bude Zákazníkovi předána zákaznická
karta, která slouží jako identifikátor k zákaznickému účtu. Zákaznická
karta může být přiřazena pouze k pojmenovanému účtu, se kterým může
disponovat výlučně osoba uvedená jako majitel.
4. 2. V případě ztráty/odcizení zákaznické karty je Zákazník povinen co
nejdříve kontaktovat recepci Fitness NUTREND World, aby tuto kartu
zablokovala. Fitness NUTREND World neodpovídá za případné škody, které
Zákazníkovi z důvodu ztráty/odcizení zákaznické karty vzniknou.
5. Nákup služeb prostřednictvím přímé úhrady od zaměstnavatele
Fitness NUTREND World umožňuje zákazníkům nákup služeb také přímou
úhradou za služby, poskytovanou zaměstnavatelem, na základě vystavené
faktury. Konkrétní podmínky pro využití služeb stanoví Fitness NUTREND
World. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby
jasným a srozumitelným způsobem informován. Takto uhrazené prostředky je
možné vložit na účet Zákazníka.
6. Rezervace
6. 1. Zákazník si musí rezervovat skupinové lekce a EMS cvičení Fitness
NUTREND World předem on-line (dále jen „Rezervace“). Zákazník Fitness
NUTREND World musí mít zřízen zákaznický účet, na kterém je složen
Deposit ve výši odpovídající ceně jednotlivé aktivity nebo provede
přímou on-line platbu.
6. 2. Rezervaci je možné učinit přes webové rozhraní po přihlášení do
zákaznického účtu nebo přes mobilní aplikaci Fitness NUTREND World.
6. 3. Po provedení rezervace bude Zákazníkovi blokován deposit ve výši
odpovídající ceně sportovní aktivity, s čímž Zákazník provedením
rezervace souhlasí. Na tuto skutečnost bude Zákazník současně upozorněn
před provedením rezervace.
6. 4. Rezervace se vztahují na skupinové lekce, sálové lekce a EMS
cvičení.
6. 5. Rezervace se považuje za závaznou objednávku dané služby.
7. Zrušení rezervace
7. 1. Fitness NUTREND World stanoví storno poplatky pro jednotlivé
služby individuálně. Rezervace musí být zrušena online přes klientský
účet.
7. 2. Pokud Zákazník zruší svou rezervaci více než 5 hodin před
zahájením aktivity, není mu účtován žádný storno poplatek. Storno
poplatek 5 – 1 hodin do začátku lekce je 100 % z celkové částky.
7. 3. V případě chybné rezervace a jejího storna v časech, kdy je
účtován storno poplatek, může Zákazník podat písemnou žádost na e-mail
fitness@nutrendworld.cz o neúčtování storno poplatku za podmínky, že v
daný den Zákazník absolvoval a řádně uhradil službu, která je předmětem
storno poplatku, a to v jiném čase. Sportcentrum posuzuje oprávněnost
žádosti Zákazníka.
8. Prodej zboží a služeb přes internet
8. 1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu
Fitness NUTREND World jsou považovány za závazné. Podáním objednávky
Zákazník stvrzuje, že se seznámil s Reklamačním řádem a těmito
Obchodními podmínkami, a že s obojím souhlasí.
8. 2. Objednávka je závazným návrhem kupní smlouvy či smlouvy na dodání
služby (dále jen „Smlouva“). Smlouva vzniká přijetím objednávky.
Přijetím objednávky se rozumí zaslání „Potvrzení přijetí k dalšímu
zpracování“, které je zasíláno Fitness NUTREND World automaticky na
e-mail Zákazníka a zároveň je uloženo v databázi Fitness NUTREND World.
8. 3. Smlouva je uzavřena v českém jazyce.
8. 4. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých
předepsaných údajů a náležitostí, uvedených v příslušném formuláři,
který se automaticky zobrazí na internetové stránce související s koupí
konkrétního zboží či s dodávkou konkrétní služby podle výběru Zákazníka.
Místem dodání zboží je adresa Fitness NUTREND World. Vlastnické právo ke
zboží přechází na Zákazníka jeho převzetím od Fitness NUTREND World po
zaplacení kupní ceny včetně daně z přidané hodnoty.
8. 5. Před zasláním objednávky Fitness NUTREND World je Zákazníkovi
umožněno zkontrolovat a změnit údaje, které do objednávky vložil, a to i
s ohledem na možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání
dat do objednávky. Objednávku odešle Zákazník společnosti kliknutím na
tlačítko „Odeslat objednávku“.
8. 6. Smlouvy jsou po svém uzavření Fitness NUTREND World archivovány v
elektronické formě a jsou přístupné pouze tomuto Fitness NUTREND World.
Způsob dodání zboží Zakoupené zboží si může Zákazník vyzvednout osobně
na recepci Fitness NUTREND World. V případě, že si objednané zboží
Zákazník nepřevezme do šesti dnů od jeho zakoupení, pokud bude zboží
připraveno ve Fitness NUTREND World k odběru, má Fitness NUTREND World
právo odstoupit od Smlouvy.
9. Platební podmínky
V internetovém obchodu (e-shopu) Fitness NUTREND World existují
následující volby způsobu platby za kupované zboží nebo služby: Platební
kartou.
10. Odstoupení od smlouvy
10. 1. Zákazník, který je spotřebitelem, je oprávněn od Smlouvy
odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí objednaného
zboží. V případě, kdy je předmětem Smlouvy několik druhů zboží nebo
dodání několika částí, běží lhůta dle předchozí věty ode dne převzetí
poslední dodávky zboží.
10. 2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy je třeba, aby
Zákazník o svém odstoupení od smlouvy Fitness NUTREND World informoval,
a to formou dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb na kontaktní adresu Fitness NUTREND World, nebo e-mailovou
adresu: fitness@nutrendworld.cz nebo jiným vhodným způsobem (osobně na
recepci Fitness NUTREND World). Odstoupení od smlouvy je možné učinit i
v poslední den čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od smlouvy.
10. 3. Pokud Zákazník odstoupí od Smlouvy, vrátí mu Fitness NUTREND
World bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu bylo
doručeno oznámení o odstoupení od smlouvy, částku zaplacené kupní ceny
za zboží, vč. DPH. Pro vrácení platby Fitness NUTREND World použije
stejný platební prostředek, který použil Zákazník pro provedení
počáteční transakce, pokud Zákazník v odstoupení od smlouvy neuvede
jinak. Pro vrácení platby, kterou Zákazník provedl prostřednictvím
platební karty, se použije platební prostředek, který Zákazník uvedl v
odstoupení od smlouvy. V žádném případě tím Zákazníkovi nevzniknou další
náklady.
10. 4. Platbu Fitness NUTREND World Zákazníkovi vrátí po obdržení
vráceného zboží nebo prokáže-li Zákazník, že zboží odeslal zpět, podle
toho, co nastane dříve.
10. 5. V případě odstoupení od smlouvy Zákazník vrátí Fitness NUTREND
World zboží úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, bez
známek opotřebování, pokud možno včetně originálního obalu a ve stavu, v
jakém zboží převzal. Zákazník bere na vědomí, že pokud zboží vrácené
Fitness NUTREND World bude nekompletní anebo bude ušpiněno, poškozeno,
opotřebováno, částečně spotřebováno či jinak znehodnoceno, vzniká tím
Zákazníkovi odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží. Fitness
NUTREND World má v tomto případě nárok na započtení škody vzniklé na
zboží oproti hodnotě finanční částky, která má být Zákazníkovi z titulu
odstoupení od smlouvy vrácena.
10. 6. Zákazník nese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Tyto
náklady nese Zákazník rovněž v případě, jestliže zboží nemůže být
vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
10. 7. Zákazník bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne,
kdy došlo k odstoupení od smlouvy, zašle zboží zpět na kontaktní adresu
Fitness NUTREND World nebo předá osobně na recepci centra.
10. 8. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud Zákazník odešle Fitness
NUTREND World zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
11. Reklamace
11. 1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s Reklamačním řádem
internetového obchodu (e-shopu) Fitness NUTREND World a právním řádem
platným v ČR.
11. 2. Reklamační řád internetového obchodu (e-shopu) Fitness NUTREND
World je nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek.
12. Ostatní ustanovení
12. 1. Fitness NUTREND World si neúčtuje žádný poplatek za použití
prostředků komunikace na dálku.
12. 2. Ceny uváděné u jednotlivých druhů zboží/služeb jsou platné k
okamžiku odeslání objednávky Zákazníkem Fitness NUTREND World.
12. 3. Fitness NUTREND World má právo na odstoupení od smlouvy v případě
vyprodání či nedostupnosti objednaného zboží. V případě, že předmětné
zboží již Zákazník uhradil, bude mu kupní cena vč. DPH vrácena převodem
na účet, ze kterého bylo zboží uhrazeno.
12. 4. Odesláním elektronické objednávky Zákazník bez výhrad akceptuje
veškerá ustanovení Obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání
objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného
zboží (včetně DPH, přepravného či poštovného), uvedenou v katalogu
internetového obchodu (e-shopu) Sportcentra.
13. Závěrečná ustanovení
Tyto Obchodní podmínky Fitness NUTREND World jsou účinné od 1. 10. 2023
a jsou k dispozici na recepci Fitness NUTREND World a na internetových
stránkách Fitness NUTREND World.
Informace o zpracování osobních údajů
V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne
27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním
osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice
95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále též „nařízení
GDPR") jsou Vám, jakožto subjektům údajů, tímto poskytovány níže uvedené
informace. Dovolujeme si Vás tímto požádat, abyste se seznámili s
obsahem těchto Informací o zpracování osobních údajů („Informace").
1. Obecné informace
Společnost NUTREND D.S., a.s. IČO: 25853902 , se sídlem Chválkovice 604,
779 00 Olomouc, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v
Ostravě, oddíl B, vložka 2307 („Správce“). Společnost NUTREND D.S., a.s.
nemá pověřence pro ochranu osobních údajů. Veškeré dotazy a problematika
je řešena přes e-mail: gdpr@nutrend.cz.
2. Jaké údaje se zpracovávají
2. 1. Na základě rezervačního, registračního procesu získává Správce od
Subjektů údajů jeho identifikační a kontaktní údaje, a to jméno,
příjmení, datum narození, adresu, e-mailová adresu a telefonní číslo.
Pokud se jedná o podnikající fyzickou osobu nebo firmu (organizaci),
která rezervaci provedla nebo ji taktéž uhradila, zpracovává se sídlo,
IČO a DIČ.
2. 2. Společnost NUTREND D.S., a.s., jakožto správce osobních údajů,
nakládá s Vašimi osobními údaji v souladu s platnou právní úpravou a
vždy tak, aby v maximální možné míře byla zajištěna bezpečnost Vašich
dat. Správce NUTREND D.S., a. s., dodržuje zásady zpracování osobních
údajů stanovené platnou právní úpravou a plně respektuje nejvyšší
standardy ochrany osobních údajů.
2. 3. Identifikační údaje nezbytné pro plnění smluvního vztahu mezi
Správcem a Subjektem údajů v rámci poskytovaných služeb. Na základě
oprávněného zájmu Správce se zpracovávají osobní údaje Subjektu údajů
(jméno, příjmení, e-mailová adresa) za účelem přímého marketingu, jehož
cílem je pravidelné informování o novinkách, slevách, probíhajících či
chystaných akcí atd.
2. 4. Pro optimalizaci a zlepšení marketingových nástrojů ve prospěch
přínosnosti informací směrem k Subjektu údajů, využívá Správce soubory
„cookies“. Jedná se o krátký textový soubor, který navštívená webová
stránka odešle do prohlížeče. Tyto soubory slouží především pro
marketingové účely, Subjekt údajů je má plně pod svou kontrolou. Nelze
podle nich identifikovat konkrétní osobu, ale pouze zařízení, neboť tyto
soubory neukládají žádné osobní údaje kromě IP adresy.
2. 5. Osobní údaje, u nichž vyplývá Správci povinnost jejich zpracování
na základě právních předpisů (např. splnění účetních a daňových
povinností), jsou zpracovávány právě po dobu, kterou tyto právní
předpisy určují, nejdéle však 10 let od konce zdaňovacího období, ve
kterém byl daňový doklad vystaven. Pro účely přímého marketingu, v jehož
rámci je Subjekt údajů pravidelně informován o novinkách a akcích
Správce, se zpracovává jméno, příjmení a e-mailová adresa, a to do
okamžiku, než Subjekt údajů vyjádří svůj nesouhlas s tímto zpracováním.
V souvislosti s případnou reklamací zpracovává Správce osobní údaje
Subjektu údajů taktéž pro účely ochrany svých práv a zájmů pro případ
vzniku možného sporu z reklamace. Údaje jsou tudíž zpracovávány do doby
dle platných právních předpisů, nejdéle 5 let od ukončení případné
reklamace.
2. 6. Osobní údaje Subjektu údajů nepředává Správce žádným třetím
osobám. Výjimkou jsou orgány státní moci, kterým jsou tyto údaje
předávány pro splnění právních povinností. Veškeré osoby, které mají
přístup k osobním údajům Subjektu údajů, jsou vázány mlčenlivostí a
loajalitou. Zpracování je prováděno pověřenými zaměstnanci Správce,
případně zpracovatelem. Tím je v případě Správce společnost NUTREND
D.S., a.s., Chválkovice 604, 779 00 Olomouc, který zajišťuje Správci
marketingové služby. I tato společnost je přísně vázána dodržovat
ochranu všech osobních údajů.
2. 7. Správce zpracovává údaje se souhlasem Subjektu údajů s výjimkou
zákonem stanovených případů, kdy zpracování osobních údajů nevyžaduje
souhlas subjektu údajů. Subjekt údajů může udělit souhlas pro jeden nebo
více konkrétních účelů a souhlas se zpracováním osobních údajů může
subjekt kdykoliv odvolat.
2. 8. Prohlášení o zpracování osobních údajů je k dispozici v sekci
„Ochrana osobních údajů“ na adrese
https://nutrendworld.cz/ochrana-osobnich-udaju-2.
Reklamační řád
Fitness NUTREND World a.s., provozovatel Richard Zedník, se sídlem
Chválkovice 604, 779 00 Olomouc, IČ 60793678, e-mail:
fitness@nutrendworld.cz, tel.: 583 842 502, vydává s účinností od 1. 10.
2023 tento reklamační řád pro účely prodeje zboží (dále jen „Reklamační
řád“):
1. Předmět
1. 1. Tento reklamační řád upravuje v souladu s platnými právními
předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), a zákonem č. 634/1992
Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
„zákon o ochraně spotřebitele“), rozsah, podmínky a způsob uplatňování
práv zákazníka z vadného plnění vyplývajícího z odpovědnosti Fitness
NUTREND World poskytnuté jednotlivé služby nebo prodaného zboží a jejich
vyřizování (dále také jen „reklamace“). Reklamační řád je k dispozici
také na webových stránkách NUTREND World – www.nutrendworld.cz.
1. 2. Zákazník (dále také jako „kupující“) je povinen seznámit se s
tímto Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním
zboží či služby.
2. Reklamace
2. 1. Prodávající odpovídá za vady zboží nebo služeb, které se projeví v
zákonné záruční době, která počíná běžet ode dne převzetí zboží či
poskytnutí služby (dále též jen jako „záruční doba“, „záruka“ nebo „doba
odpovědnosti za vady“).
2. 2. Dojde-li ke zrušení sportovní akce, na které si zákazník již
zakoupil vstupenku, bude Zákazníkovi vráceno vstupné na základě
zákazníkem uplatněné řádné reklamace.
2. 3. Podmínkou platnosti záruky je, aby kupující v době jejího trvání a
bez odkladu po zjištění vady zahájil reklamační řízení a vytkl vadu,
kterou na zboží/službě shledal.
2. 4. Kupující je povinen pro účinné zahájení reklamačního řízení
předložit doklad o koupi zboží/služby nebo jiným způsobem prokázat vznik
smluvního vztahu.
2. 5. Místem uplatnění reklamace je Fitness NUTREND World, přičemž
reklamaci je možné uplatnit osobně na recepci Fitness NUTREND World nebo
poštou či emailem.
2. 6. Záruka se nevztahuje na vady, na které byla poskytnuta sleva.
2. 7. Tímto Reklamačním řádem nejsou dotčena práva kupujícího, která se
ke koupi věci váží. Práva z vadného plnění je nutno uplatnit v souladu s
příslušnými právními předpisy.
2. 8. Uplatní-li kupující reklamaci a vytkne tak prodávajícímu vady na
zboží/službě, sepíše o tom prodávající zápis, který obsahuje datum
zahájení reklamačního řízení, specifikaci zboží/služby, označení vadné
vlastnosti, způsob vyřízení reklamace požadovaný kupujícím, termín
vyřízení reklamace.
2. 9. Kupující má právo na řádné odstranění uznané reklamované vady. V
případě uznané reklamace se do záruční doby nepočítá doba uplynulá ode
dne uplatnění práva z vadného plnění až do dne, kdy kupující po skončení
opravy byl povinen výrobek převzít.
2. 10. Reklamační řízení musí být ukončeno do 30 dnů ode dne jeho
zahájení, a to včetně odstranění vady, jejíž reklamace byla uznána,
pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Reklamační
řízení musí být ukončeno vydáním rozhodnutí o reklamaci, ve kterém bude
datum a způsob vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době
jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
2. 11. Na dárky a bonusy, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatnit
reklamaci.
Mgr. Antonín Hrudník ředitel NUTREND World fitness
Provozní řád
-
Každý návštěvník fitness centra je povinen seznámit se s tímto
provozním řádem a jednat a chovat se v souladu s ním. Uhrazením
vstupného dle platného ceníku s ním vyjadřuje plný souhlas
-
Návštěvník je oprávněn užívat jednotlivá zařízení a náčiní fitness
centra nebo čerpat jeho služby na základě uhrazeného vstupného podle
druhu čerpané služby dle stanoveného ceníku. Zakazuje se vstup do
prostoru centra bez řádně zaplaceného vstupného
-
Fitness centrum je určeno ke sportovnímu využití
-
Fitness centrum je v provozu dle otevírací doby
-
Každý návštěvník je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav.
Doporučujeme se před návštěvou našeho centra nechat vyšetřit
ošetřujícím lékařem (celkové vyšetření, činnost srdce atd.). Za
zdravotní stav cvičenců nenese fitness centrum žádnou zodpovědnost
-
V případě jakéhokoli zranění je každý povinen toto oznámit obsluze
fitness centra
-
Ke cvičení používá každý návštěvník čisté, pohodlné sportovní oblečení
a vždy pevnou sportovní obuv! V případě, že tak neučiní, může být
obsluhou z posilovny vykázán. Každý cvičenec musí mít ručník. V
případě, že ho nemá, může si ručník zapůjčit u obsluhy
-
Cvičenec je povinen při cvičení používat ručník z hygienických důvodů
a ochrany koženky na strojích před působením potu. Po ukončení
cvičeních provede případně ještě očištění koženky
-
Pokládat činky a závaží na čalounění je zakázáno
-
Při cvičení užívejte vždy hmotnosti odpovídající vaší výkonové
hranici. Při cvičení na hranici výkonnostního maxima je cvičenec
povinný si zajistit dopomoc dalšího cvičence nebo obsluhy fitness
centra
-
Každý klient je povinen používat sportovní obuv (nikoli bos)
-
Při cvičení s nakládacími činkami je cvičenec povinen používat uzávěry
os. Po ukončení cviku, je cvičenec povinen uvést nářadí do původního
stavu. Všechny činky, kotouče, podložky, osy a uzávěry mají své místo
-
K převlékání a odložení oblečení slouží výhradně šatna. Odkládání
oblečení a jiných věcí jako batohů, tašek, mobilních telefonů je mimo
prostor šatny a recepce na vlastní riziko. Provozovatel za tyto věci
neodpovídá.
-
Ve fitness centru je zakázáno nošení sportovních tašek a batohů do
prostoru posilovny. Cenné věci (šperky, hodinky, peníze atd.) je
povinen návštěvník uschovat v trezoru u obsluhy. Za cennosti jinak
uložené oprot
-
Provoznímu řádu nese plnou zodpovědnost návštěvník. V případě zjištění
jakéhokoli poškození přístroje (činek, strojů), nebo cvičebních
pomůcek je každého povinností uvedenou skutečnost oznámit obsluze
fitness centra. Přísný zákaz přemisťování posilovacích a cardio strojů!
-
V případě nevhodného chování v prostorách fitness centra nebo vůči
personálu, má provozovatel právo takového jedince z fitness centra
vykázat, bez náhrady na vrácení vstupného, v krajních případech již
dále neumožnit vstup do objektu fitness centra
-
V prostorách fitness centra platí přísný zákaz kouření a používání
otevřeného ohně. Osobám pod vlivem alkoholu nebo jiných omamných látek
je vstup do prostor fitness centra zakázán.
-
Do fitness centra platí zákaz vstupu se zvířaty. Ve výjimečných
případech a po předchozím souhlasu personálu fitness centra, mohou
děti vstoupit do prostor fitness centra, a to pouze v doprovodu
rodičů, kteří výslovně nesou PLNOU odpovědnost za případné škody na
zdraví svého dítěte i majetku provozovatele způsobené pohybem dítěte.
Pro malé děti je prostředí posilovny nebezpečné a tudíž absolutně
nevhodné! Přivede-li však návštěvník posilovny takto malé dítě, je
povinen zamezit dítěti, aby se volně pohybovalo v prostoru posilovny,
vylézalo nebo manipulovalo s posilovacím strojem nebo hlukem či křikem
rušilo ostatní návštěvníky fitness centra. Je přísně zakázáno dítě
pokládat na podložku v prostoru fitness centra. U velmi malých dětí
(batolata), musí být dítě po celou dobu umístěno v nosítku (např.
vajíčko). V případě porušení pravidel bude klient z prostoru fitness
centra vykázán. Pro děti a necvičící je vstup do prostoru fitness
centra v 1.patře (posilovací část) přísně zakázán. Cvičenec musí
dosáhnout věku minimálně 15 - ti let. Je-li mladší, je mu vstup do
posilovny povolen pouze v doprovodu osoby starší 18 let (rodiče,
sourozenci) nebo trenéra. Tato osoba potom přebírá plně zodpovědnost
za bezpečí nezletilého cvičence, je povinna se mu neustále věnovat a
nenechat jej bez dozoru.
-
V prostorách fitness centra a celého NUTREND World je přísný zákaz
užívání a prodej anabolických látek! V posilovně je zakázáno používat
práškové magnesium. Povoleno je pouze magnesium v tekutém stavu.
-
Platí zákaz konzumace jídel v prostoru vyhrazeném pro cvičení. Pití
odkládejte pouze na vyhrazená místa na baru.
-
Návštěvník přítomný ve fitness centru neruší ostatní při cvičení, je
slušný a ohleduplný vůči všem ostatním přítomným. Pro potřeby první
pomoci je v prostoru recepce lékárnička vybavena dle platných předpisů
v souladu s poskytovanými službami
-
Cvičenci jsou odpovědní za dodržování pořádku v celém prostoru fitness
centra, za ochranu majetku a za škody vzniklé porušením provozního
řádu.
-
Veškeré zjištěné závady a havárie jsou povinni neprodleně hlásit
obsluze fitness centra.
-
Při zakoupení časové permanentky (měsíční, čtvrtletní, půlroční a
roční) lze čerpat pouze jeden vstup denně. Ve výjimečných případech a
po předchozím souhlasu manažera fitness lze povolit více vstupů za den.
-
Cvičenci jsou povinni se před opuštěním prostor fitness centra řádně
odhlásit, vrátit čipy a ručníky. V případě zájmu klienta o skupinovou
lekci či EMS cvičení je nutné, aby si předem zarezervovali vybranou
činnost.
-
Rezervace na lekce jsou možné pouze on-line přes rezervačního systém.
Rezervaci lze zrušit nejpozději 5 hodin před začátkem lekce či cvičení.
-
Prostor recepce, vstupu a fitness centra je monitorován kamerami z
důvodu ochrany hmotného majetku, bezpečnosti klientů a prevence
kriminality. K záznamům má přístup pouze provozovatel. Nejste-li si
jisti nakládáním s nářadím nebo stroji, požádejte o pomoc obsluhu. V
prostorách fitness centra je zakázáno využívat vlastní trenéry a je
zakázáno si vodit vlastní klienty do prostor posilovny jako trenér.
Prostor posilovny je třeba opustit 10 minut před koncem provozní doby,
prostory šaten pak nejpozději 5 minut po zavírací době. Klient
nedodržující provozní řád může být z fitness centra vykázán. V
opakovaných případech bude s klientem ukončeno členství a zakázán
vstup.
Natáčení a fotografování v prostorách NUTREND World fitness
Pořizování fotografií a videozáznamů pro komerční účely nebo propagace
produktů jiných značek je ve fitness centru zakázaná. Povolení může
udělit pouze provozovatel na základě písemné žádosti, s uvedením
podrobností (datum, časový rozsah, pro jaké účely, atd.). Výjimku
uděluje provozovatel výhradně písemně.
Mgr. Antonín Hrudníkředitel NUTREND World fitness